Paavot

Paavot on miesten oma ryhmä, jolla on tehokas ja monipuolinen ohjelma. Tule pitämään itsestäsi huolta ja nostamaa kuntoasi hyvässä porukassa! Kausisuunnitelman näet sivupalkista. Voit tulla tutustumaan kertamaksulla 8€ tai voit ostaa kausikortin tästä.

Mitä Paavojen treenit pitävät sisällään?

  • Kehonhuoltoa venyttelemällä ja kiertämällä: Tunti on luonteeltaan rauhallinen ja siinä keskitytään kehon vetreyttämiseen kierroilla, avauksilla venytyksillä ja vanutuksilla. Kehonhallintaa vaativat syvien lihasten treeniliikkeet nostavat kuitenkin hikeä pintaan.
  • Pumpilla lihakset töihin: LesMills Bodypump , jolla ohjaajana toimii joku seuramme BodyPump-lisenssin omaava ohjaaja. Tunnilla tehdään lihaskuntoliikkeitä levypainotangon kanssa, jonka painot on säädeltävissä kaiken ta­soisille liikkujille.
  • Kuntopiiri: Nimensä mukaisesti tunnilla tehdään monipuolisia lihaskuntoliikkeitä ja sykkenkohotuksia kiertoharjoitteluna pisteeltä pisteelle. Tunnin teho on helposti jokaisen liikkujan säädeltävissä ja on taatusti rankka myös himoliikkujalle.
  • Core+Steppi
    Tunti jaetaan kahteen osaan, jossa ensimmäisessä osassa tehdään keskivartolotreeniä, joka vahvistaa keskivartalon lihaksia, parantaa ryhtiä ja kohottaa kuntoa levypainon, kuminauhan ja oman kehon painolla. Toinen osa tehdään laudan kanssa; tuttuja steppiaskelluksia jossa kohotetaan sykettä ja kuntoa.
  • Tehotreeni
    Tehotreeni jaetaan alkulämmittelyyn, cross fit tyyliseen kiertoharjoitteluun, jäähdyttelyyn ja notkeuden ja liikkuvuuden harjoittamiseen. Saadaan erilaista treeniä koholle, uusia ärsykkeitä sekä tehdään liikunnasta monipuolisempaa!
  • Body
    Body on toiminnallinen lihaskuntotunti, jossa yhdistyvät voima-, liikkuvuus- sekä tasapainoharjoitteet. Tunnilla käytetään omankehonpainoa sekä Jumppalan laajaa välineistöä, esimerkiksi kiekkoja, kuminauhoja, jättipalloja ja step-lautoja.
  • Foamroller
    Kehonhuoltotunnilla käsitellään kehon lihaskalvoja putkirullan avulla. Rulla asetetaan lattialle ja eri lihasryhmät käsitellään läpi omaa kehonpainoa apuna käyttäen. Rullaus on aktiivinen tapa huoltaa kehoa ja vahvistaa samalla keskivartalon syviä lihaksia.

***

Jokaisen tunnin lopussa on venyttelyosio, jonka pituus määräytyy tunnin sisällöstä riippuen.
Tunnille tarvitset mukaan joustavat liikuntavaatteet, sisätreenikengät, hikipyyhkeen, vesipullon ja rennon iloisen mielen.