Kuntojumppa+

kehonhuolto

45´

Tunnilla nostetaan sykettä musiikin tahdissa sekä tehdään lihaskuntoliikkeitä koko keholle. Tunnin voi tehdä kevyesti tai haastavammin, joten sopii kaikille.

Tunnilla käytetään vaihtelevasti välineinä irtopainoja, keppiä, kuminauhaa, pilastespalloja, jättipalloja ja qymstickiä.

Tunnin lopussa keskitytään tekemään liikkuvuusliikkeitä ja venyttelemään rauhallisesti. 

Kesä aikataulussa helppoja askelsarjoja ja lihaskuntoa oman kehon painolla tai asiakkaiden toiveista myös irtopainoilla. 

Syyskauden suunnitelma Jumppalan tunneilla:  

5.8-21.8 Kuntojumppaa kepillä liikkuen ja lihaskuntoa tehden

26.8-11.9 Helpoin askelin lämmittelyä ja lihaskuntoa ylävartalolle painotankoja/irtopainoja käyttäen 

16.9-3.10 Syviin vatsa- ja selkälihaksiin keskittyen pientä pilates palloa käyttäen

7.10-23.10 Jättipalloilla lihaskuntoa koko keholle

28.10-13.11 Steppilaudalla askeltaen ja lihaskuntoa lautaa käyttäen

18.11-5.12 Tanssillisia askelia ja lihaskuntoa oman kehon painolla

9.12-11.12 Kehonhuoltoa pitkän kaavan mukaan