Tuntikuvaukset

Leidijumppa
Tämä iloinen ikiliikkujien ryhmä on suunnattu Sinulle, joka haluat huolehtia kunnostasi vielä kypsälläkin iällä. Tunnilla ei tarvita erikoisia varusteita, mukavat liikuntaan sopivat vaatteet ja jalkineet riittävät. Vesipullo on hyvä olla mukana. Liikkeiden suoritustapa ja alkuasennot on tällä tunnilla sellaisia, että niissä huomioidaan ikääntymisen aihauttamat muutokset kehossa. Hyppyjä tai vaikeita askelkuvioita ei tunnilla tehdä, mutta kunnon hikijumppaa kyllä. Ohjelmassa on myös jumppaa kepein ja kuminauhoin sekä pallon päällä. Tule kokemaan liikunnan riemua ja tapaamaan muita liikunnan harrastajia joko yksin tai yhdessä ystävän kanssa. Tunnille voi tulla mukaan, missä kauden vaiheessa tahansa.

 

Perusjumppa

Perusjumpassa jumpataan ilman musiikkia sekä vaikeita askelkuvioita. Tunti sopii erinomaisesti miehille, toki naisetkin ovat jumppaan tervetulleita! Tunnilla hyödynnettään jumppakeppiä.

Kuntopiiri
on harjoittelu- ja kuntoilumenetelmä, jossa pyritään lähinnä oman kehon painoa tai vastusta hyväksi käyttäen parantamaan fyysistä suorituskykyä. Kuntopiiriin kuuluu vatsan, selän, käsivarsien ja jalkojen lihasten suorituskykyä kehittäviä liikkeitä.