Tuntikuvaukset

Helppo kuntoilujumppa

Tämä iloinen ikiliikkujien ryhmä on suunnattu sinulle, joka haluat huolehtia kunnostasi heti aamutuimaan. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki, aikaisempaa jumppakokemusta ei tarvita. Askelsarjat ovat sellaisia, että ne sopivat eritasoisille liikkujille. Ohjelmassa on vaihtelevasti keppi-, pallo-, tai kuminauhajumppaa. 

Et tarvitse mitään erikoisia varusteita, mukavat liikuntaan sopivat vaatteet ja jalkineet sekä vesipullo riittävät. Tule kokemaan liikunnan riemua ja tapaamaan muita liikkujia joko yksin tai yhdessä ystävän kanssa missä kauden vaiheessa tahansa.

Kuntoilujumpan avulla arkijaksaminen helpottuu ja tasapainosi paranee. Hyvässä seurassa kehosi lämpenee ja mieli virkistyy!


Perusjumppa

Perusjumpassa jumpataan ilman musiikkia sekä vaikeita askelkuvioita. Tunti sopii erinomaisesti miehille, toki naisetkin ovat jumppaan tervetulleita! Tunnilla hyödynnettään jumppakeppiä.

Kuntopiiri
on harjoittelu- ja kuntoilumenetelmä, jossa pyritään lähinnä oman kehon painoa tai vastusta hyväksi käyttäen parantamaan fyysistä suorituskykyä. Kuntopiiriin kuuluu vatsan, selän, käsivarsien ja jalkojen lihasten suorituskykyä kehittäviä liikkeitä.

HUOM! Vallitsevasta tilanteesta johtuen kuntopiiriä ei toteuteta kiertoharjoitteluna, vaan kukin treenaa kuntopiiriliikkeet omalla paikallaan.

Lavis® 45' (sovellettu) + venyttely

Lavis® 45' on sovellettu ja hypytön tunti, jossa tanssitaan jumpaten esimerkiksi valssin, humpan, jenkan, polkan, tangon, foksin tai rockin tahtiin. Mukana myös masurkkaa sekä variaatioita latinorytmeistä kuten salsa, cha cha, rumba tai samba. Tunti sopii sekä miehille että naisille, tunnilla on niin mukavaa, että et edes huomaa kuntoilevasi.

Jumppa-, tasapaino- ja tanssiaskeleet ja koreografiat ovat niin helppoja, että et tarvitse mitään aikaisempia taitoja. Venyttelyosuus on normilavista pidempi keskittyen liikkuvuuteen, venytyksiin ja kehonhallintaan. 

Mukaan tarvitset joustavat vaatteet, sisätossut tai tanssilenkkarit.