Tunti-kuvaukset

Perusjumppa

Perusjumpassa jumpataan ilman musiikkia sekä vaikeita askelkuvioita. Tunti sopii erinomaisesti miehille, toki naisetkin ovat jumppaan tervetulleita! Tunnilla hyödynnetään jumppakeppiä.

Kuntopiiri
on harjoittelu- ja kuntoilumenetelmä, jossa pyritään lähinnä oman kehon painoa tai vastusta hyväksi käyttäen parantamaan fyysistä suorituskykyä. Kuntopiiriin kuuluu vatsan, selän, käsivarsien ja jalkojen lihasten suorituskykyä kehittäviä liikkeitä.

HUOM! Vallitsevasta tilanteesta johtuen kuntopiiriä ei toteuteta kiertoharjoitteluna, vaan kukin treenaa kuntopiiriliikkeet omalla paikallaan.

Kuntojumppa 
Tunnilla nostetaan sykettä musiikin tahdissa helpoin askelein sekä tehdään lihaskuntoliikkeitä koko keholle. Tunnin voi tehdä myös kevyesti, joten sopii kaikille. 

Kuntojumppa + kehonhuoltotunnilla lisäksi tehdään rauhallisia liikkuvuusliikkeitä ja venytellään. Tunnilla käytetään mm. keppiä. 

Kuntojumppa välineellä käytetään isoja ja pieniä jumppapalloja, keppejä ja kuminauhaa. 

Yllä olevat tunnit ovat erityisesti senioreille tarkoitettuja, mutta vasemmasta reunapalkista näet myös monia muita Teille sopivia tunteja.